A HR, mint értékesítési folyamat: Az interjúztatás 10 axiómája
Napjainkban sokszor úgy tapasztaljuk, hogy nem is annyira a HR választ, hanem a jelölt. A cégek próbálnak egymásra licitálni, próbálják a jelölteket magukhoz csábítani.
Közben a jelöltek arra panaszkodnak, hogy mennyire nem veszik őket figyelembe, nincs visszajelzés, érdemi információ.
Azaz mindkét fél elégedetlen a folyamattal, úgy érzi, nincs érdemi ráhatása, kiszolgáltatott.
Hogyan tudjuk ezt az állapotot megváltoztatni és úgy alakítani a folyamatot, hogy kölcsönös választás legyen, kölcsönös elégedettség?
Számomra a kiválasztási folyamat ismerkedés, értékesítés, partneri találkozó, ahol a célom a win-win helyzet.
A HR-es az egyik legfontosabb értékesítője a szervezetnek! Tőlem távol áll a klasszikus értékesítés, mégis az interjú minden pillanatában értékesítek. Ha úgy gondolok a jelöltre, mint egy ügyfélre, megváltozik alapvetően a szemléletem, hozzáállásom az interjúhoz, hiszen az ő elégedettsége lesz a középpontban.
A webináriumon azokat az alapvetéseket, axiómákat tekintjük át, hogyan tud a HR-es értékesítőként fellépni.
Mit és hogyan tegyen ahhoz, hogy a jelölt számára értéket képviseljen az adott szervezet és a pozíció?
Milyen értékesítési alapelvek tudják segíteni HR „értékesítési” folyamatát?
Ez a hozzáállás nemcsak a HR-esek munkáját támogatja, hanem mindenkiét, aki valaha interjúztatási helyzetbe kerül.
Szeretettel várok Minden érdeklődőt a webináriumon, aki résztvesznek a kiválasztási folyamat bármely részében! Ismerkedjenek meg a kiválasztási folyamat egy új szemléletével!