Hogyan szóljunk mindenkihez a saját nyelvén? – DISC viselkedésprofilok a munkában

Biztosan gondolkodtál már azon, hogy ugyanazt a helyzetet miért látjuk különbözőképpen. Miért van többféle igazság? Miért mondja a kollégád az adott helyzetben azt, amit?

A különböző személyiségtípusok különböző viselkedésmódokat hoznak létre, a külvilágot különbözőképpen érzékeljük és különböző válaszokat adunk a történésekre. Egy-egy konfliktusos helyzetben sokat tud segíteni, ha a szavak és a viselkedés mögé nézünk, és hamarabb értjük meg a másik motivációit, mondatait, ha tudjuk, milyen viselkedésmódok vannak, és ezek mit jelentenek.

A legtöbben nem maguk választják meg a munkatársaikat, de mindannyian megpróbálhatjuk megismerni őket, megérteni az őket mozgató tényezőket. Ezáltal csökkenhetnek a konfliktusok, vagy adott esetben könnyebben oldódhatnak meg. Értékesítőként könnyebben beszélhetünk az ügyfél nyelvén, vezetőként másképp motiválhatjuk a munkatárat, munkatársként könnyebben alakíthatunk ki jó kapcsolatot.

A webináriumon megismertetjük a résztvevőkkel a 4 alap viselkedésmódot, a rájuk jellemző tulajdonságokat, példákon keresztül megmutatjuk a jellemzőiket.

A webináriumot Nagy Emőke tartja, aki tréneri, mediátori és coach munkája mellett minősített persolog viselkedésprofil tanácsadó, és munkájában rendszeresen használja mind a a DISC elméletet, mind a validált tesztet.

Lőrincz Zsó PíDFTéka – Hogyan szóljunk mindenkihez a saját nyelvén? – DISC viselkedésprofilok a munkában