Mutasd a szöveged, megmondom ki vagy – Az ajánlat szövegezése

Természetesen nem kései nyelvtan órára invitálunk. Webináriumunk 60 percében a szavaknak nem a fontosságáról, erejéről, művészetéről szándékozunk gondolkodni, hanem – elsősorban! – a hasznosságáról. Elvégre az a dolgunk, hogy értéket, javakat állítsunk elő: profitot, közösséget, tudást, örömöt – kinek-kinek a profilja és hivatása szerint.

A vizualitás indokolt térnyerésének korában súlyos kár lehet a verbalitás lehetőségeit kiaknázatlanul hagynod. Ezért ezt a webináriumot mindenkinek ajánlom, aki egy cégnek vagy bármilyen szervezetnek a nyilvánosságban megjelenő szövegeit írja, szerkeszti, közzéteszi. Mindegy, hogy blog, hírlevél, hirdetés, jelentés, jegyzőkönyv, levelezés ügyfelekkel, hatóságokkal, konkurensekkel; bármi lehet a tartalom és a műfaj, bárki a címzett, mert a tudnivalók és a teendők ugyanazok.

A hagyományos kérdés – mondjam vagy mutassam? – pontatlan. Mert amit mondasz és ahogyan mondod, azzal akaratlanul is be- illetve megmutatod önmagadat, a cégedet, az ügyedet, a célodat, a hitelességedet.
Most látom, hogy ismeretlen embereket is tegezek ebben a néhány sorban. Lám, lám, milyen nehéz az aktuális divat sodrásán kívül maradni!

Cserhalmi Imre

Lőrincz Zsó PíDFTéka – Mutasd a szöveged, megmondom ki vagy – Az ajánlat szövegezése