Beszédből profi(t) – 2022. május 31. – LEZAJLOTT
24 000 Ft
Időpont: 2022. május 31.
Időtartam: 17:00-20:00
Forma: interaktív workshop, online, Zoom alkalmazáson keresztül
Előadók:
- Havadi-Nagy Marian: logopédus, nyelvész, beszédtréner, beszédtanácsadó
- Kuprivecz-Taba Krisztina: mérnök, tolmács, kereskedelmi igazgató
Siker, hatékonyság, beszéd – kommunikációs tréning egyéni és üzleti célú felhasználók számára.
Szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy a szakmai workshopokon a jelentkezők létszáma korlátozott a hatékony munka és egyéni figyelem érdekében. Amennyiben előfordulna, hogy nem tud regisztrálni, mert a jelentkezők létszáma elérte a limitet, úgy töltse ki a megjelenő űrlapot és felvesszük Önnel a kapcsolatot amennyiben lemondás történik vagy ebben a témában újabb workshopot hirdetünk meg.
Amennyiben annyira megtetszett Önnek a téma, hogy szeretné ha munkatársai is részt tudnának venni a workshopon, abban az esetben egyedi ajánlatért keressen bennünket a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén.
Leírás
Akár a mindennapokra, akár az üzleti élet sikerességére fókuszálunk, egy dolog vitathatatlan: a kapcsolatépítés, valamint az együttműködés alapja a feltételezett kölcsönösségen túl csakis a két fél közötti kommunikáció. Abban ugyancsak egyetérthetünk, hogy kommunikációs helyzetben az üzenet megosztása rendkívül fontos, de beszélőként a tartalmi elemek átadásán túl további feladataink vannak.
Hogyan tudjuk jól postázni az üzenetet, hogy az célba is érjen? A felkészültség és a szakmai preferenciák mellett a megszólalás felelőssége egyértelműen ránk hárul. Hogyan tudunk bizalmat ébreszteni, figyelmet kivívni és fenntartani egyidőben a beszéddel? Milyen szempontok és beszédbeli vagy nem beszédbeli tudások, praktikák segítenek felvértezni minket azokra a mindig és folyamatosan előálló helyzetekre, amikor beszélnünk kell?
A kommunikáció egy híd a beszélő és hallgató között, ahol a beszéd szerepe messze meghaladja az üzenetét. A kapcsolódás már szinte az első pillanatokban eldől, de a jó hírünk az, hogy mindez elsajátítható, egyértelműen tanulható. Kommunikációs tréningünkben kiemelten foglalkozunk a jelenlét (személyesen és jól jelen lenni a kommunikációs térben) vizuális és beszédet érintő részével, a beszédhanggal magával, és figyelmet fordítunk arra, hogy mindenki megtalálja a saját hangját.
Saját hang – legyen az egy megfelelően szóló középhang vagy egy olyan megszólalási forma, amely a leginkább a sajátunk, vagyis minket jellemez. Beszédből csakis úgy profitálhatunk, ha a megszólalásra felkészülés mellett a gyakorlatban is kipróbáljuk és megtanuljuk a jó beszéd ismérveit (pl. tagoltság, beszédtempó, hangerő, hangszín), a testbeszédet, és azt, hogy miként építhetjük azt a bizonyos kommunikációs hidat a partner felé.
A kommunikációs tréning olyan hasznos ismereteket tartalmaz, amely személyes és üzleti kommunikációban is felhasználható. Így ajánlható professzionális hanghasználóknak, akiknek a beszédhang a munkaeszközük, de azok számára is, akik egyszerűen csak szeretnének szebben és jobban beszélni.
A három képzési egység, amely köré a tartalmat szervezzük:
- Hangprevencióra vonatkozó alapvető hanghigiénés gyakorlati ismeretek
- Beszédtechnikai képzési blokk
- Retorikai és prezentációs képzési blokk, a nonverbális kommunikáció és beszédviselkedés elvárásai, normája
A tréning elsődleges célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a beszéd normatív formai elemeire épülő alapvető retorikai és prezentációs ismereteket, tehát képesek legyenek a hatékony kommunikációra, akár a munkahelyi szervezet részeként, akár magáncélú felhasználás tekintetében. A gyakorlatoknál hangsúlyt helyezünk a saját élményre, illetve a hazavihető tartalmakra, melyek a mindennapokban is segítséget nyújtanak.