HR-es praktikák, amit minden vezetőnek tudnia kell

29 845 Ft

DÁTUM:
2025. június 5., csütörtök

IDŐTARTAM:
9:00 – 16:00

HELYSZÍN:
P. Bureau Oktatási Központ,
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 22.

30 készleten

Kategória:

Leírás

Az emberekkel, munkatársakkal való foglalkozás nem igényel természetfeletti erőt, de szükséges hozzá néhány jó gyakorlat, odafigyelés. Minden vezetőnek szüksége van HR praktikákra, mellyel kialakítja a csapatkohéziót és kezeli a mindennapi helyzeteket. Ez biztosítja a hatékony munkavégzést, a szinergiát a csapatban.

 

Miért éri meg részt venni a programon?

A tréningen foglalkozunk az emberek vezetésével és az ehhez kapcsolódó folyamatokkal.

Ránézünk arra, milyen folyamatok tartoznak, tartozhatnak a HR-hez, és ebben a vezetőknek milyen szerepük van, hol kapcsolódnak. Hogyan képződik le a HR folyamata a vezető mindennapi életében, akkor is, ha nincs a szervezetben külön HR osztály.

A kiválasztástól, integrációtól kezdődően, a csapategységen, csapatkohézión keresztül végigvesszük a vezetői folyamatokat a krízishelyzetek kezelésével és a felmondással bezárólag. Ehhez praktikákat, módszereket, gyakorlatokat mutatok, hogyan lehet könnyedén kezelni a helyzeteket.

Meghatározzuk a csapatértékeket, irányelveket, melyek hozzájárulnak egy sikeres csapat működéséhez.

 

Kiknek ajánljuk a programot?

A tréning hasznos mindenkinek, aki embereket is vezet, aki csapattal dolgozik. Vezetők, akik szakmai érdemük alapján váltak vezetővé.

Olyan szervezet vezetői, ahol nincs dedikált HR csapat, osztály, így kifejezetten a csapatvezetőkre hárul minden ilyen folyamat.

Vezetők, akiknek nem volt lehetőségük elsajátítani a munkatársak vezetésének kompetenciáját.

Folyamat- és projektvezetők, akik nehézségnek élik meg a munkatársakkal való foglalkozást.

Vezetők, akinek sose volt jó példájuk, mintájuk arra, hogyan érdemes bánni a munkatársakkal, milyen folyamatok tartoznak az emberek vezetéséhez.

Gyakorló és leendő vezetők, akik szeretnének fejlődni a vezetői kompetenciájukban az emberi erőforrás területén is.

Gyakorló és leendő vezetők, akik szeretnék elsajátítani, hogyan lehet és érdemes kialakítani a szinergiát a csoportban, hogy minden munkatárs a megfelelő helyen, a legjobb tudása szerint dolgozzon.

 

A programot vezeti:

Tóth Gabriella Réka
HR szakértő, tréner, coach

Szívügyem az emberek, munkatársak, csapatok, szervezetek fejlesztése. 18 éve a DFT munkatársa, vezetője, trénere, coacha vagyok. 14 éves HR vezetői tapasztalattal, sokoldalú kkv-s ismerettel rendelkezve elkötelezett vagyok a folyamatos fejlődés iránt. Hiszem, hogy egy szervezet annyit fejlődik, amennyit az ott dolgozó munkatársak.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a jelentkezéseket időrendi sorrendben fogadjuk, ezért érdemes minél hamarabb véglegesíteni a regisztrációt.